fredag 8 mars 2013

Biggest looser - uppdatering 10

Imorse stannade vågen på 55,6 kg. Känner mig ganska nöjd. Promenader är visst effektivt! Har även varit ganska duktig med maten den här veckan. Insåg att vi inte kan äta så onyttigt, så nu har vi börjat med lite GI-mat. Absolut inte slaviskt, men försöker ändå att ta recept från de kokböckerna.

I tisdags gjorde jag några styrkeövningar här hemma, som är från boken jag har beställt. Jag gjorde 5 olika övningar, och i onsdags och igår hade jag sån träningsvärk att jag knappt kunde gå. Det var länge sen jag hade sån sjuk träningsvärk. Det är ju skönt, men ändå inte! Jag hoppas att min träningsbok kommer idag eller på måndag, den är iallafall skickad nu :-)

Satt och tittade på bilder från vårt bröllop häromdagen. Jag är fortfarande mycket pluffsigare nu än vad jag var då, fast jag tror inte att det skiljer något på vågen. Så här ska jag se ut igen, kanske till sommaren :-)

Idag blir det några promenader igen, Didrik sover ju så bra i vagnen. I helgen ska jag försöka ta mig iväg och simma och så funderar jag eventuellt på om jag ska försöka springa en liten bit. Inser ju att jag inte kommer kunna springa speciellt långt, men man måste ju börja någonstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar