fredag 15 mars 2013

Dagens Didde 14/3

Didrik vill inte riktigt samarbeta på nätterna. Dock inser jag nu att varje natt ser i princip likadan ut. Didrik somnar vid 22, vaknar vid 2, sen vid 5 och sen vid 6:30. Ibland kan han somna om då och ibland inte. För det mesta är han vaken max 30 minuter per gång.
Jaja, det är bättre än varannan timme iallafall :-)

Igår tog vi en riktig långpromenad mitt på dagen. Vi gick över en mil. Det var riktigt skönt. Didrik sov hela tiden och ett tag ute i vagnen på altanen oxå.

På eftermiddagen träffade jag två tjejer i mammagruppen. Vi var på ett Me&I-party. Det är som Tupperware, fast med barnkläder. Det fanns massa fint, men jag beställde bara ett par byxor :-)

På kvällen var jag och Didrik ensamma hemma. Marcus var och tränande. Didrik tränade också, på sin nya nyckelpiga. Han har blivit jätteduktig på att lyfta nacken :-)

Jag slapp även ta en promenad på kvällen. Jag fick Didrik att somna i vagnen inomhus och det gick ganska snabbt också :-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar