måndag 11 mars 2013

Dagens Didde 11/3

Natten började väldigt bra, Didrik sov 5 timmar första passet och jag 4 :-) Didrik var vaken 30 min. Sen sov han 2,5 timme; vaknade, åt, bajsade, kissade ner pyjamasen och kräktes. Sen tyckte Didrik att det var dags att kliva upp. Inte ok att kliva upp 5:50.

En minst sagt dålig start på en ganska kass dag. Didrik har varit gnällig hela dagen och jag trött. Har bara orkat med en promenad, och Didrik har inte velat sova så mycket här hemma, därav en grinig liten krabat. Men nu finns det iallafall ljuspunkter varje dag. Hans leende och jollrande får till och med en sur och trött mamma som jag att smälta <3

Dagens andra ljuspunkt var att vi var på mammagruppsträff. Det var lika trevligt som vanligt, även fast Didrik inte riktigt ville göra som sin mamma ville. Nu är det långt tills nästa träff och den missar tyvärr vi eftersom vi är på semester då. Men några av mammorna ska jag träffa redan på torsdag :-)

Har totalt glömt bort att skriva om helgens begagnat fynd. I fredags köpte jag en röd Polarn och pyret mössa för 50:-. Didrik har en blå, men den börjar bli för liten, så jag köpte en röd i storlek större. Håller tummarna för att han kan ha den så länge som han behöver ha en sån varm mössa den här säsongen. I lördags köpte jag en tjocktröja från PoP, en T-shirt och en skjorta för 60:-, rena fyndet :-) Det jag köpte i lördags har jag inte berättat om för min man. Han tycker att jag köper alldeles för mycket, men jag kan ju inte låta bli när det är så billigt. Rensade lite i Didriks garderob i helgen, så nu kan jag lägga ut lite saker till försäljning.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar