onsdag 20 mars 2013

Dagens Didde 20/3

Idag har jag varit jätteförkyld. Jag tycker att det är jobbigare att vara förkyld än att ha feber. Och jag är så rädd att jag ska smitta mitt lilla hjärta.

Natten var riktigt bra. Didrik sov från 22 till 3:40 och sen från 4:10 till 7:40. Mamma kom hit på förmiddagen. Vi tog en promenad och tittade på lokalen som vi ska vara i efter dopet. Sen lät jag Didrik sova ute i vagnen. Han sov i 3,5 timme. Då hann även jag sova lite. Och efter det var jag lite piggare.

När jag fixade naglarna var Didrik hos mamma och pappa. Pappa kom till stan idag. Han har inte sett Didrik på över 2 veckor, och på de 2 veckorna har det ju hänt massor. Han har både växt och utvecklats massor :-)

Imorse rullade Didrik igen, två gånger, så nu har Marcus sett och vi har det på film.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar