torsdag 7 mars 2013

Dagens Didde 7/3

ÄNTLIGEN!!! Didrik har sovit bra natten till idag. Han somnade kl 23 igår kväll, sov till 3:20, somnade om 3:50 och vaknade igen 7:30. Jag var utvilad när han vaknade imorse.

Jag fortsätter med att inte låta honom vara vaken i mer än 2 timmar i sträck, vilket har resulterat i tre promenader idag. Men vad gör det när solen har skinit från klarblå himmel!?

Jag märker verkligen skillnad på Lillemans humör. Han är en jätteglad bebis nu. Jag hoppas att vi har hittat rätt nu, att det här är vår melodi :-) Didriks favoritsysselsättning just nu är att stoppa händerna i munnen och ligga på rygg och sparka med benen och vifta med armarna. Extra roligt blir det när han har sina tofflor med skallror på och sin handledsskallra.

Gävle har bjudit på härligt vårväder idag, så när Didrik sov passade jag på att sätta mig ute i solen och läsa en skvallertidning.

I eftermiddags fixade vi pass till Didrik. Han skötte sig jättebra! Förutom att han la av en redig fis.

Didrik har redan somnat, Marcus la honom vid 22:00. Nu håller jag tummarna för ännu en bra natt!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar