lördag 2 mars 2013

Dagens Didde 28/2

Äntligen en bra natt, inte så bra som de har kunnat vara, men ändå bra. När Didrik vaknade kl 6:35 var jag riktigt pigg. Då jag gav honom mat, åt frukost, skjutsade Marcus till jobbet, åkte till mamma och lämnade Didrik där och sen åkte jag och simmade. Det var riktigt skönt och gick bättre än förra gången.

När jag var klar åkte jag hem till mamma och var där hela dagen och kvällen. Vi promenerade, tittade på skid-VM och umgicks. Didrik bajsade ner hela sig själv, så jag och han var tvungna att duscha. Det var en riktig bajsmasaker. Eftersom han bajsade ner sina kläder fick han sätta på sig en sparkdräkt efter mig. Han blev så fin!

På kvällen var Didriks farmor och åt middag med oss. Didrik var på strålande humör fram till kl 19. Han log som en sol, låg och tränade i babygymmet och hade massa gulliga ljud för sig :-) Det är så roligt att han utvecklas!

Marcus var på hockey med jobbet, och som den snälla fru jag är så åkte jag och hämtade honom när hockeyn var slut

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 kommentar:

  1. Vilken läcker och retro sparkdräkt på sötaste Didde. <3 /Marie

    SvaraRadera