tisdag 5 mars 2013

Biggest looser - uppdatering 9

I fredags stannade vågen på 56 kg. Inte alls nöjd, men det är bara att inse att de sista kilona kommer jag VERKLIGEN få kämpa för. Hade tänkt träna idag på morgonen, men Didrik har inte sovit så bra inatt, så det kändes ingen idé att gå dit när jag är trött. Tror inte att det ger så mycket då. Jag ska ta två lång promenader idag, och en lite kortare. Ska försöka få Didrik att sova mer på dagarna, genom att gå längre på dagarna. Har fått tipset från min fina kusin!

Inser att det här med att hinna träna på gym eller pass kan bli lite svårt med lilleman, speciellt inte när våra barnvakter inte är i stan. Tror att jag ska beställa en bok som heter Träning för nyblivna mammor, och köra lite övningar här hemma. Jag hoppas att jag har motivation för att göra det :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar