tisdag 26 mars 2013

Dagens Didde 26/3

Bara för att jag hade börjat tro att Didrik fått in en ny sömnrytm, så var han vaken två gånger inatt. Han var gnällig båda gångerna. Trodde att han hade feber, men som tur var var tempen normal.

Didrik tyckte att vi skulle ta sovmorgon imorse. Vi vaknade kl 8:40 av att mamma och pappa ringde på dörren. De var här för att hämta Nille och Nelson. De ska ha katterna i två veckor nu, när vi är på resande fot. Jag saknar redan katterna. Det är så tomt här hemma utan dem.

Idag har jag och Didrik varit på stan och ätit lunch med en av mina kollegor. Didrik skötte sig jättebra och det var riktigt trevligt att träffa min kollega. Måste hälsa på på jobbet snart. Kanske ska ta mig dit nästa vecka.

I eftermiddag och ikväll har Didrik varit jätteledsen. Tror att det kan bero på att han inte har bajsat på snart en vecka. Det var länge sen han var så här ledsen, hade nästan glömt hur ont det gör i mammahjärtat att se honom så. Han somnade iallafall redan vid 21, så natten kommer nog bli sådär :-(

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar