torsdag 14 mars 2013

Didrik och prylarna

Med en mamma som är shopaholic och en prylgalen pappa så är det ju inte så konstigt att Lilleman redan har en massa saker.

Jag har gått all-in med det här att Didrik ska lära sig att lyfta nacken och få bort sitt platta bakhuvud. Idag köpte jag en begagnad lekmatta med en upphöjd sak som kan snurra som Didrik ska ligga på. Jag har fått för mig att om han förstår att han kan se världen från en helt ny vinkel så kommer han bli mer intresserad av att ligga på mage. Som ni ser på bilderna så ser det ut att gå väldigt bra!
Jag tycker att jag gjorde ett fynd; ny kostar mattan 650:-, jag betalade 150:- och det syns inte ens att den är använd :-)

Didrik har många saker som han kan träna i nu och för varje dag som går märks det att han blir mer och mer intresserad :-)

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar