tisdag 19 mars 2013

Dagens Didde 19/3

Idag hände det!!! Didrik vände sig från mage till rygg, utan något fusk eller någon hjälp. Min lilla kille börjar bli stor :-)

Och jag har ingen feber längre. Dock är jag genomförkyld, igen. Andra gången i år. Mitt immunförsvar verkar vara sämre än sämst. Hoppas att det hämtar sig och blir lika bra som det en gång var, för så här kan jag ju inte ha det...

Natten var sådär. Didrik var vaken tre gånger, inte ultimat. Hoppas på en bättre natt inatt!

Vi var hemma och myste på förmiddagen. Marcus är piggare idag så han var oxå med oss.

När jag var hos frisören var Didrik hos mamma. Det gick som en dans. Det är så skönt att det går bra att någon annan är med honom ett tag. När jag kom tillbaka från frisören fick jag sova ett tag oxå. Det är verkligen guld värt att få ta en tupplur nån eftermiddag då och då.

Imorgon kommer Didriks morfar till Gävle. Jag tror att de har längtat efter varandra :-)

Didrik växer så det knakar. Han har börjat ha 62 i kläder nu. Börjar lägga undan mer och mer i strl 56. För några dagar sedan bytte vi även blöjstorlek till New baby 3.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar