söndag 10 mars 2013

Dagens Didde 10/3

Natten var bra, dock var det inte så bra att Didrik somnade 21:30. Han vaknade efter 4 timmar och då hade jag bara sovit 1,5 timme. Var minst sagt trött då.

Imorse tog Marcus hand om Didrik så att jag fick sova :-) Jag sov till 10:30, hur skönt som helst! Solen har lyst från klarblå himmel, så vi tog en långpromenad mitt på dagen. När vi kom hem åt vi lunch ute och Didrik fortsatte att sova i vagnen.

Jag tog en promenad med honom ikväll oxå och då fick han oxå sova kvar ute i vagnen, medans jag lagde kvällsmat. Han sover väldigt bra i vagnen.

Jag är helt fascinerad över hur bra det går med hans sömn nu. Oftast somnar han av sig själv när han har varit vaken i ca 2 timmar. Och han är så glad och nöjd på dagarna. Och att lägga honom för kvällen går som en dans. Han somnar oftast i Marcus famn när han ger Didrik 1 dl ersättning vid 22-tiden. Somnar han inte så är det inga problem att lägga honom i spjälsängen och få honom att somna själv. Jag hoppas verkligen att det här håller i sig.

Didrik har pratat massor idag, det kommer nya läten hela tiden. Det går även bättre och bättre att ligga på mage och träna nacken. Det har blivit skillnad bara i helgen. Hoppas verkligen att vi kan visa upp en kille som kan lyfta nacken själv nästa gång vi ska till bvc.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar