söndag 11 oktober 2015

The Walk

Barnvagnar, hur många behöver man till två barn. Inte fyra stycken iallafall, men det är ju SÅ roligt! 

Just nu har vi 
Emmaljunga Buddy till Didrik. Det är hans sittvagn. Den skulle vi egentligen kunna sälja, men han åker rätt mycket vagn fortfarande och den är kanon i snö. 

Emmaljunga Superviking till Love. Åh vad nöjd jag är med den vagnen hittills. Den rullar fantastiskt lätt, är smidig och lite terräng funkar den utmärkt. Ska bli spännande att se hur den funkar i snö. Trots att det är swirvelhjul fram tror jag arr det kommer gå jättebra. Den går att använda som syskonvagn. Tyvärr kan inte Didrik ta sig i och ur den själv och jag  får ju inte bära honom på 4-6 veckor så den funktionen är inte så användbar just nu. Dock tycker Didrik att det är jättemysigt att sitta där fram. 

Babyjogger City Elite Double till båda barnen. Eftersom jag nu inte får bära Didrik på några veckor och inte heller springa efter honom så insåg vi att en syskonvagn som han kan klättra upp i själv nästan var ett måste för att få vardagen att fungera när Marcus börjar jobba. Vi hade sån tur att vi har fått låna vagnen av några fantastiska vänner. De ska få bebis i december och vi behöver ju bara en sån här vagn fram till mitten av november. Vi har bara använt den en gång hittills. Didrik tyckte att det var lite trångt. Han sa Mamma, min rumps får inte plats här. Men sen gick det ändå bra. 

Britax B-motion, vår resevagn hänger fortfarande med. Just nu agerar den babyskyddsvagn. Det är väldigt smidigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar