måndag 19 oktober 2015

Dagens Love 19/10

Nätterna blir bara värre och värre. Igår åt Love vid 22, somnade vid 22:40. Sen vaknade han igen och åt kl 0:40 och var vaken till 2:00. Sen vaknade han igen kl 3:40 och var vaken fram till kl 9. Eller han sommar när han äter, men så fort jag lägger ifrån mig honom så vaknar han. Som tur är är han inte ledsen på nätterna utan bara klarvaken. På morgonen var han dock väldigt ledsen. 

Som tur är har jag världens bästa mamma som kom hit när Marcus åkte till jobbet. Hon tog med sig Love ut på en promenad efter att vi hade lämnat Didrik på föris. Då fick jag sova i 1,5 timme. Sen kände jag mig hyfsat fit for fight igen. 

Love har så klart sovit rätt mycket idag på dagen, men han hade en period på några timmar efter lunch som han var klarvaken och jättenöjd. Gud så mysigt det var. Dock var han väldigt missnöjd på kvällen. Jag antar att det är magen som spökar. Nu har han sovit från kl 18, med undantag for blöjbyte och mat vid 20. Antar att den natten blir likadan som inatt, därför säger jag god natt redan nu. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar