lördag 24 oktober 2015

Love 3 veckor

Den här lilla sötkorven har varit hos oss i tre veckor nu. Han är så fin och en så naturlig del av vår familj.

Dock misstänker jag att han har fått kolik. Det började för en vecka sen, mycket skrik och magknip. I början trodde jag att det var något jag hade ätit, men det blir bara värre och värre för varje dag som går. Nu är det så illa att han gallskriker så fort han är vaken, bortsett från på morgonen. Två kvällar i rad nu har han varit helt hysterisk i två timmar, och det enda som lugnar honom är att amma honom. Det är helt hemsk att se honom så förtvivlad och vi är helt hjälplösa. Natten till igår skrek han också i flera timmar. 

Jag håller alla tummar för att det ska vända och bli bättre. Jag blir helt panikslagen när jag tänker på att det kan vara så här i fyra månader. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar