måndag 19 oktober 2015

Dagens Love 18/10

Efter att ha sovit riktigt bra på nätterna sen vi kom hem har Love haft två mindre bra nätter. Första svängen har han iofs sovit fyra timmar, men sen har han varit vaken två timmar, sovit en timme, vaknat och ätit och sen har Didrik vaknat. Jag har inte varit jättepigg de två senaste dagarna.

Och jag kan konstatera att Love inte är någon jättenöjd bebis när han är vaken på dagtid. Tror att det är magen som spökar, men det är ju vanligt. Och så äter han jämt, oftast varje eller varannan timme. Så att sova på dagtid hinns inte heller riktigt med för varken mig eller Love. Dock sover han åtminstone ett längre pass per dag. Får hoppas att det ordnar upp sig snart. Eller det kanske är helt normalt att en bebis äter så här ofta?!

Hur som helst så har vi fått världens finaste lilla kille och jag skulle inte vilja byta ut de här veckorna mot nåt. Det känns lite konstigt att tänka att han inte ens skulle ha varit född ännu. Jag är glad för att mina killar har haft bråttom till världen. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar