tisdag 27 oktober 2015

Dagens Love 25/10

Love har verkligen haft en jobbig helg. Han har skrikit sig hes för att han har så ont i magen. Förmiddagarna går bra, men ju senare det blir på dagen desto värre blir det. 

I fredags skrek han nästan konstant i två timmar och det är verkligen inget som hjälper. Han är helt otröstlig. Och man hör verkligen paniken i hans skrik. 

I lördags eftermiddag och kväll var det samma sak igen. Massa skrik och kom inte alls till ro och kunde sova. Men när han väl somnar så sover han jättebra, i flera timmar. 

Natten till söndagen var inte alls rolig. Han var vaken tre timmar, mellan 2 och 5. Som tur var var han inte hysteriskt ledsen utan mest bara pigg. 

Idag på eftermiddagen skrek han konstant i 1,5 timme igen. Det skär verkligen i hjärtat när han har sådana perioder. Det var lite kaos här hemma. Jag var helt slut efter natten, Love gallskrek, jag grät. Usch! 

Jag är så rädd att han har fått kolik. Har läst massa på internet och dessvärre stämmer alla "symtom" in på honom. Jag ber verkligen till Gud att det inte är så, för det vet jag verkligen inte hur vi ska överleva. Eller det är klart att vi gör det, men usch vad jobbigt det kommer bli för oss alla fyra. Får se hur de kommande dagarna blir. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar