onsdag 10 februari 2016

Dagens Love 10/2

Lilleskrutt är inte frisk ännu, men ikväll känns det som att det har vänt på riktigt. Han har haft feber hela tiden och har en jobbig hosta med rätt mycket slem. Han har hostat så att han har kräkts. Som tur är har han inte hostat när han har sovit. 

Natten till igår sov han hela natten, imorse vaknade han 4:30 och var jättepigg. 

Matlusten har varit så där, men han har ändå ätit och både kissat och bajsat. 

Jag har varit lite orolig för honom, men han har varit relativt glad och pigg och nu ikväll har han nästan varit sig själv helt och hållet. 

Igår tog jag och Love det lugnt hemma när Didrik var på föris. Efter föris lekte D med en föriskompis. Jag och hans mamma är bekanta sedan vi pluggade. Det var supertrevligt. Love sov så gott i vagnen hela tiden. Frisk luft är bara bra.

Efter den tidiga morgonen imorse så fick jag sova två timmar till innan det var dags för lämning av Didrik. Världens bästa mamma kom hit vid 7 imorse och tog hand om pojkarna. Love stannade hemma när jag lämnade Didrik. Sen åkte jag och tränade. När jag kom hem hade han precis somnat och sov sen i tre timmar. 

Han är jättenära att vända sig från rygg till mage nu. Ena armen är dock i vägen, men han kämpar på som bara den. 

Jag har rensat i Loves garderob. Det är mycket i 62 som är för litet nu och en del bodys i 68 sitter perfekt nu. Det är så kul att få plocka fram en helt ny garderob, och det behövs verkligen mycket kläder; Love både kräks och bajsar en hel del. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar