lördag 27 februari 2016

Bröderna Halldin 26/2

Idag har vi haft en fullspäckad dag. Love var vaken en liten sväng inatt, vid 3. Sen vaknade Didrik redan vid 5:50. Me jag fick honom att ligga och titta på surfplattan i vår säng tills Love vaknade vid 6:50.

Efter morgonbestyren åkte vi och hälsade på mormor och morfar. Sen blev det lunch hos farmor och farfar. Efter det så hann vi med en liten playdate med Isabell och Samuel.

Love vägrar verkligen sova några längre stunder på dagtid just nu. Så när Marcus och Didrik åkte och badade så tog jag en promenad med Love. Han somnade och sen sov han 2,5 timme. Tyvärr så blev det lite sent, så han somnade inte förrän 22:30 ikväll. Men så blir det ibland.

Ikväll har vi varit och ätit middag hos mormor och morfar. Didrik sover kvar där inatt. Han har varit trött idag, men det har ändå gått jättebra.

Imorse när jag klädde på mig och sminkade mig så la jag Love på golvet i hans rum. Jag bad Didrik leka lite med honom. Efter ett tag blir Love lite uttråkad och börjar gnälla. Då hör jag hur Didrik börjar sjunga för honom och Love gapskrattar. Syskonkärleken blir verkligen tydligare för varje dag som går. Älskade barn!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar