tisdag 2 februari 2016

Babysim 2

Idag var jag och Love på vår andra babysimslektion. Det gick jättebra. Idag fick Love prova att hålla andan på kommando. Han var den enda bebisen i hela gruppen som klarade det idag. Instruktören var väldigt imponerad. Jag förstod inte först att det var det han gjorde. Men när jag säger Love, nu kommer det vatten och tar ett djupt andetag så stänger han ögonen och håller andan. Min duktiga kille :-)

Det är väldigt dåligt med parkeringsplatser vid Fjärran höjder. När jag kom imorse så fanns det en halv parkeringsplats på hela området. Den var inte speciellt bra, men jag tog den. När jag kom ut från badet hade någon parkerat bredvid oss, där det inte var någon plats, så jag tog mig verkligen inte ut. Jag fick ringa Marcus så han fick låna en kollegas bil och komma och hjälpa mig. Marcus är sjukt duktig på att köra bil och speciellt på att parkera, men till och med han hade svårt att komma ut. Men det löste sig ju som tur var.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar