söndag 14 februari 2016

Bröderna Halldin 14/2

I förrgår eftermiddag åkte vi till Dalarna. Bilresan gick som vanligt jättebra. Dock var vi tvungna att göra ett matstopp med Love. Men han somnade om snabbt igen.

I torsdags klagade Didrik på ont i magen och att han ville kräkas, men det blev inget mer med det bortsett från att han inte riktigt har haft samma matlust som tidigare. Men så igår fick han diarré, men var lika pigg och glad som vanligt, och åt bra. Idag har allt varit precis som vanligt. Dock blev jag dålig natten till idag. Men jag har också bara haft diarré och det verkar gå över lika snabbt för mig. Håller tummarna för att ingen annan blir smittad. 

Igår var jag, Marcus, Didrik och pappa och tittade på rallybilar i Hagfors. Det är Rally Sweden. Tyvärr är nästan halva rallyt inställt pga av dåliga väderförhållanden, så vi tittade bara på när de bytte däck. Men Didrik var jättenöjd med det. Love var hemma med sin mormor och det gick så klart jättebra. 

På kvällen var vi på fest hemma hos min morbror. Barnen skötte sig exemplariskt. Det var en tioårig tjej där som Didrik lekte med hela kvällen. De hade jätteroligt. När klockan var 22 ville Didrik åka hem och sova. 

Idag har Didrik, Marcus och pappa varit och tittat på sista specialsträckan på rallyt. Didrik tyckte så klart att det var jätteroligt, men höjdpunkten var ändå att träffa mitt yngsta kusinbarn som han är så förtjust i. 

Didrik är verkligen inne i en bra period just nu. Han är SÅ glad och är med på det mesta. Det har gått jättebra med honom hela helgen. 

Love däremot är fortfarande hostig och förkyld, så nätterna har varit riktigt dåliga. Han vaknar av att han hostar och blir då pigg, så han har varit vaken några timmar varje natt och vaknat rätt tidigt. Tur att vi har fått hjälp av mamma och pappa.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar