söndag 7 februari 2016

Bröderna Halldin 5/2

Det går så mycket bättre med Didrik nu. Han är inte alls lika trotsig och inte alls lika "elak" mot och på Love. Jag tror att det beror på att Didrik tycker att det har blivit mycket roligare med Love nu. Love är en väldigt nöjd och glad liten bebis och han skiner alltid upp lite extra när Didrik kommer. Didrik kan verkligen underhålla honom som ingen annan kan. Och Didrik är så omtänksam mot Love, på ett sätt som jag aldrig har sett honom vara förut. Han förklarar väldigt ofta för Love vad som händer. Speciellt om Love är ledsen och jag inte kan ta upp honom precis just den sekunden, då berättar Didrik vad jag gör och avslutar ofta med Mamma kommer snart. Det är så gulligt så mitt hjärta smälter.

Visst kan det fortfarande vara lite för tuffa tag, men det blir bättre och bättre. Håller tummarna för att vi är på rätt väg nu.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar