måndag 6 juli 2015

Tjärnåsen

Igår gjorde vi en utflykt till något som heter Tjärnåsen i Värmland, där det var lite aktiviteter. Egentligen skulle vi ha åkt dit idag när det är barnens dag, men vi tittade på väderprognosen och insåg att det skulle spöregna hela dagen så det fick bli ett besök igår istället. Det fanns en kossa och en kalv som Didrik var väldigt intresserad av + ett rovdjursexpo med uppstoppade vilda djur som också var spännande. Dock blev han lite rätt för älgen, som han själv uttryckte det.

Didrik verkade ha jätteroligt. Jag vet inte riktigt och jag tyckte att det var så mycket att hänga i julgranen, men det viktigaste var ju att han var nöjd. Han skötte sig jättebra ända tills Lill-Babs uppträdde. Då ville han mest springa omkring och stoja och inte alls lyssna på mig. Då gick vi därifrån. Jag tycker att det är lite respektlös mot de som faktiskt hade betalat för att se Lill-Babs, att låta min galna 2,5-åring vara där och förstöra för dem. Men vi gick åt sidan lite och då gick det bra. Han träffade en 5-årig tjej där som han busade med. Så klart tyckte han att det var jätteroligt.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar