tisdag 14 juli 2015

Dagens Didrik 13/7

Ah, sovmorgon till 7:40, då gick vi in och väckte Didrik. Jag och Didrik åkte till Valbo kl 8:40. Där mötte vi mormor och morfar. De hade Didrik medans jag fixade mina naglar. Sen åkte vi till IKEA och köpte två köksskåp.

Det har varit riktigt bra väder, så jag och Didrik har hängt på baksidan större delen av dagen. På eftermiddagen tog vi en cykeltur i Bomhus på 1 mil. Det är så skönt att cykla, men det börjar bli tungt att ha Didrik bakom.

Kl 17 åkte hela familjen till Boulognern. Jag var på gravidträning och Marcus och Didrik lekte i stora lekparken med Fredrik och Isabell. När mitt träningspass var slut så kom männen och barnen och mötte upp mig och Maria. Vi hängde kvar lite i Boulognern och umgicks.

Didrik sov inget på dagen så han somnade som en stock vid 20. Dagen gick faktiskt riktigt bra utan att sova middag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar