fredag 17 juli 2015

Dagens Didrik 17/7

Inatt hände första kissolyckan på natten, antagligen för att jag råkade ge honom lite för mycket mjölk igår kväll och sen vägrade han gå på pottan innan han somnade. Kl 2:20 vaknade vi av att han grät. När vi kom inte till honom var det alldeles blött i sängen så det var bara att byta lakan och pyjamas. Efter den lilla saneringen hade jag jättesvårt att somna om. Sen vaknade Didrik kl 5, men som tur var lyckades jag få honom att somna om, till 6:50. Dock var jag rätt trött när han vaknade.

Vi åkte hem till mormor och morfar och åt frukost. Sen har Didrik hängt med mormor hela dagen medans vi har fortsatt renoverandet. De har varit på Gävle Strand och lekt, cyklat och varit i en annan lekpark på Brynäs. Det har hänt en kissolycka idag. Ibland när han är för inne i sin lek så glömmer han bort sig. Men med tanke på hur få olyckor som har hänt på de här tre veckorna så är jag så imponerad över mitt lillhjärta. Dock fungerar inte bajseriet fortfarande. Han säger inte till vilket leder till att det kommer i kalsongerna. Han har varit väldigt hård i magen också. Hoppas att det släpper snart och att vi hittar en lösning på problemet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar