fredag 17 juli 2015

Köksrenovering 9

ÄNTLIGEN!!! Köksön är på plats, med stommar, bänkskiva, spishäll och två lådor. Gud vad snyggt det blev! vi är så nöjda.

Vi har fått massa gjort idag. Jag och pappa har byggt ihop alla överskåpsstommar, Marcus har lagt färdigt golvet i köket och monterat köksön. Imorgon kan vi förhoppningsvis hänga upp alla överskåpsstommar samt bygga ihop högskåpet och alla underskåpsstommar.

Stommarna gick jättebra att bygga, värre var det med de två lådor som jag och Marcus gjorde ikväll. Jag ska inte påstå att jag är jättehändig, men IKEA-möbler brukar jag vara rätt duktig på, men de här lådorna var verkligen krångliga. Hoppas att jag får in snitsen så att det blir lite roligare.

Det känns så bra att jag äntligen kan hjälpa till. Det har gått riktigt bra idag, trots att magen är lite ivägen. Hoppas innerligt att jag inte har ont i hela kroppen imorgon bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar