tisdag 17 december 2013

Me, myself and I 11

En helt perfekt dag; en jätteglad och tokig son, mamma på besök, löpning och utbildning på jobbet.

För några dagar sedan blev det officiellt att jag kommer få en helt ny tjänst och att jag kommer börja jobba två dagar i veckan från och med 7/1. Den nya tjänsten innebär att jag bland annat kommer att jobba med verksamhetsstyrning och implementera ett nytt systemstöd för det i hela kommunkoncernen. Det ska bli jättespännande och jag ser verkligen fram emot att börja jobba igen. Det känns jättebra att börja lite lugnt; jag kommer jobba 40% i januari och februari, 50% i mars och april, 100% maj-augusti och sen 80% från att Didrik börjar på förskolan.

Under januari och februari kommer mamma och Didriks farmor hjälpa oss med barnpassning, sen är det Marcus tur att vara föräldraledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar