fredag 6 december 2013

Dagens Didrik 5/12

Didrik har börjat vakna på nätterna, tror att han drömmer. Han har jättesvårt att komma till ro igen. Inatt var jag jättetrött så jag la honom i vår säng direkt. Vi sov tillsammans till 7:30, skönt.

På förmiddagen var vi ute och lekte med Viktoria och Valentin. Didrik sov ingenting på förmiddagen. Han var jättetrött vid lunch, men jag var ändå tvungen att ta till vällingen för att få honom att somna. Han somnade 13:05. Jag la honom i hans säng, men han vaknade och var ledsen redan 13:40. Tog upp honom och satte mig i soffan med honom. Han sov hos mig ända tills 15:40.

Marcus har varit på mässa i Borlänge idag och kom inte hem förrän efter 20. Didrik har inte riktigt velat leka själv idag, och blivit att om han inte har fått som han har velat, så jag var ganska slut när Marcus äntligen kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar