torsdag 19 december 2013

Dagens Didrik 18/12

Didrik var vaken en gång på natten. Jag försökte få honom att somna om i min famn, men han kom inte till ro. Men så fort jag la honom i vår säng så somnade han direkt.

På förmiddagen var vi hos Johanna och firade Doris som har fyllt 3 år. Lilla Hedvig var så klart också med. Vi hade en jättemysig förmiddag, som slutade med att Didrik vägrade äta lunch. Han slog bara bort skeden.

Vi skulle egentligen ha träffat Marie och Asta, men det blev tyvärr inställt. Vi åkte till mamma istället. Didrik somnade i bilen dit. Jag la över honom i vagnen, där sov han i två timmar. På de timmarna hann vi gå på Länsmuseet och köpa de sista julklapparna.

Didrik gillar inte att ha vantar på sig. Det är bara ett par som sitter bra och det är ett par tunna tumvantar från Villervalla. Tyvärr tappade jag en idag, så jag köpte ett par nya färgglada till honom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar