onsdag 4 december 2013

Dagens Didrik 3/12

Didrik ville inte riktigt samarbeta på natten. Han vaknade 3:20 och ville inte alls somna om. La honom i vår säng strax innan 4, då somnade han på en minut. Sen somnade jag och vi sov till 7:30. Då var jag tvungen att väcka Didrik eftersom vi skulle till Bvc 8:45.

Efter Bvc gick vi till Marie och Asta. Barnen lekte hela förmiddagen och jag och Marie umgicks. Vi hade en jättemysig förmiddag som avslutades med en god lunch. Didrik var inte så snäll mot Asta, han slog henne med en leksakshammare. Men sen pussades de flera gånger, det är ju för sött! Dick tror jag inte att jag fick med det på bild.

Didrik somnade när jag promenerade hem. Han sov i 1 timme och 40 minuter. När han vaknade kom Marcus och hämtade oss. Jag åkte och fixade mina naglar och sen åkte jag och åt middag med några kollegor.

Marcus och Didrik var hos Didriks farmor och farfar. Didrik sov över där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar