söndag 29 december 2013

Dagens Didrik 29/12

Didrik sov hos oss hela natten. Ingen gråt och knappt någon hosta och han sov till 7:20. Så gick Marcus upp med honom och jag sov vidare till 8:40 :-) Funderar mycket på det här att vi låter honom sova i vår säng. Det verkar ju som att det är närhet han behöver i och med att han sover så mycket bättre när han är nära oss. Men samtidigt är jag ju lite emot det här med samsovning. Hm, vet inte alls hur vi ska göra.

När jag vaknade var Didrik och Marcus på väg till Marcus föräldrar. Det hade gått bra. Han hade fått hemmagjorda köttbullar och potatis och mumsat i sig. Marcus hämtade honom vid 19:15 och Didrik sov när de kom hem. Jag har alltså knappt träffat min prins idag :-( men nu för ett litet tag sedan hostade han så att han vaknade så då fick jag mysa lite :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar