lördag 28 december 2013

Dagens Didrik 27/12

Didrik vaknade vid 5. Försökte få honom att somna om i min famn. Lyckades efter 20 minuter, men han vaknade när jag la ner honom i hans säng. Tog in honom till vår säng och där somnade han direkt och sov till 7:55. Marcus tog honom då så jag fick fortsätta att sova.

Didrik och Marcus har varit hos Marcus föräldrar nästan hela dagen och jag har haft en riktig Mariadag. Jag har shoppat, fixat naglarna och motionerat :-)

Didrik hade varit lite hängig och hostig, får se om han blir sjuk igen. Många av de vi träffade under jul var förkylda.

Ikväll fick Didrik egengjord pyttipanna och det gillade han verkligen. Han har också ätit äpple helt själv. Jag hade lämnat ett framme på en bänk och det tog han och började äta på. Han åt upp halva.

Didrik somnade rätt sent och vaknade igen vid 23 och var ledsen. Jag tog in honom i vår säng. Jag ville bara mysa lite med honom. Vi somnade båda två. Jag vaknade när Marcus kom och la sig och då orkade jag inte gå in och lägga Didrik i hans säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar