tisdag 9 augusti 2016

Dagens Love 4/8

Vilken händelserik dag, på både gott och ont. På förmiddagen ramlade Love ner för trappen. Jag glömde stänga grinden när jag kom upp på övervåningen. Satte ner love i hans rum och började titta på kläder. Helt plötsligt hörde världen skriker och hur han ramlade ner för trappen. Jag sprang dit och hann fånga honom halvvägs. Han skrek så klart men efter lite tröstande lugnade han sig och lekte på som vanligt. Jag såg inte ett märke på honom och eftersom han lekte på som vanligt och var glad blev jag inte speciellt orolig.

På förmiddagen var Asta Märta och Marie här och hälsade på. Love hade jätteroligt med tjejerna.

Sedan passade love på att stå utan stöd över 5 sekunder. jag hann till och med fota när han stod själv.

På eftermiddagen var farmor här och hälsade på en snabbis innan hon åkte upp till Didrik på Granön.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar