fredag 19 augusti 2016

Bröderna Halldin 18/8

Ännu en tidig morgon. Didrik vaknade 5:24. Fick honom att ligga i min säng till kl 6. Då vaknade Love. Didrik gick in till honom och hoppade ner i spjälsängen. De roade varandra i 10 minuter så att jag kunde ligga kvar i sängen. En bra, men tidig start på dagen.


Idag ville Didrik att mormor skulle lämna honom på föris. Det hade gått bra, men han ville helst att hon skulle stanna. När jag hämtade honom lekte han brandman med en annan pojke. Han var inte speciellt sugen på att gå hem, men när jag sa att jag hade en överraskning hemma så fick jag med mig honom handla snabbt. Jag hade köpt en tidning med Disneys Flygplan till honom. Det ingick två flygplan som han kunde leka med. Det var perfekt att distrahera honom med när jag skulle åka till Arlanda. 

Han blev lite arg/ledsen när jag skulle gå, men så fort jag stängde dörren så hade han fortsatt att leka och titta på tv. Resten av dagen hade gått jättebra. De var i Hemlingby och lekte och fikade. Båda barnen somnade innan kl 20. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar