fredag 12 augusti 2016

Bara få vara mig själv

I förrgår åkte jag, barnen, mormor och morfar till Tyngsjö. Resan gick bra. Jag satt bak mellan pojkarna. Love sov i över tre timmar och Didrik 30 minuter. 

Igår vaknade vi till en riktigt kylig dag, bara 4 grader. Hösten kom verkligen med stormsteg. Men som tur var sken solen större delen av dagen och värmde oss. 

På förmiddagen var vi utomhus runt huset. Sen gjorde vi en utflykt till Eksärhad, till ett vattenfall och till min farbror och faster och hunden Oskar. Didrik trivs verkligen ute i naturen. Det är så roligt att se. Och han har så starka ben. Vi promenerade i skogen i över en timme och Didrik klagade inte en enda gång. 

Didrik trivs så himla bra här i Dalarna. Han gillar verkligen min farbror. Trots att de inte ses speciellt ofta var han inte det minsta blyg utan ville göra massa saker skälv med honom. 




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar