onsdag 3 augusti 2016

Dagens Love 3/8

Medans Marcus och Didrik är på Granön så hänger jag och Love hemma i stan. Vi sorterar och rensar i källaren. Igår fick vi jättemycket gjort, men idag har det gått trögt. Beror till största delen på att Love sov jättebra natten till igår, vaknade kl 7:20 och var på jättebra humör hela dagen och sov bra också. Imorse vaknade han kl 6, antagligen för att jag hade glömt att dra ner rullgardinen i hans rum. Han har varit trött hela dagen, men inte sovit speciellt mycket; 40 minuter på förmiddagen och 1 timme och 10 minuter på eftermiddagen.

Jag tror att det är jättebra för båda barnen att få ensamtid med en förälder. Didrik har det jättebra på Granön, allt går som på räls. Och jag och Love myser här hemma. Det är så kul att ägna all sin uppmärksamhet åt honom. Han älskar verkligen när man busar med honom.

Idag har Love fått ha på sig riktiga skor för första gången. De satt riktigt bra och han protesterade inte speciellt mycket. 

OS i Rio de Janiero har tjuvstartat idag med fotboll. Jag och Love kollade lite, självklart hade Love sin Sverigetröja på sig. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar