tisdag 9 augusti 2016

Bröderna Halldin 9/8

Nu har Marcus åkt till Kina. Han åkte imorse. Vi har rätt mycket inplanerat under tiden han är borta, så jag hoppas att tiden går fort och att allt går bra med barnen. Till min hjälp har jag så klart mina fantastiska föräldrar. 

Idag har vi lekt med familjen Rogsberg på förmiddagen. Didrik var tyvärr sur större delen av tiden, men vi andra hade jättetrevligt. 

På eftermiddagen hängde vi på Brynäs med mormor och morfar. Mormor har fyndat ett par fodrade Tretorn gummistövlar för 30:-till Didtik. Det är strl 28, de är lite stora, men han älskar de ändå. Jag ser på Didrik att han har växt mycket i sommar. Imorse mätte jag honom och nu är han 104 cm lång. Det har blivit kallare ute nu så det är lite varmare kläder som gäller och mycket har blivit för litet. 

Love härjar på som bara den. Han släpper mer och mer taget när han står. Dock har han inte riktigt balansen för att stå nån längre stund ännu. Men han är söt när han övar. Han är rått jobbig att lägga, men han sover riktigt bra när han har somnat. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar