söndag 1 november 2015

Vecka 4

Efter en vecka med alldeles för lite promenader så stannande ändå vågen på minus och det är jag väldigt glad för. 

Kring ärret känns nästan allt som vanligt. Det kliar lite och kan vara lite ömt ibland. 

Det har inte hänt så mycket med magen den här veckan så jag antar att degklumpen som är kvar nu kommer se ut så tills jag kan börja träna. Det känns ju mindre roligt eftersom det är mycket av mina vanliga kläder som jag inte kan ha. Men nu får jag iallafall igen alla mina jackor. 

Jag har även kunnat börja använda en av mina ringar, vigselringen. Den är en storlek större än förlovningsringen. Jag får på mig förlovningsringen också, men jag tycker inte att det är så snyggt när ringar sitter tight. 

Vikt: 59,4 kg
Viktnedgång: 8,3 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar