tisdag 10 november 2015

Bröderna Halldin 9/11

Igår, fram till klockan 16, trodde jag att någon hade bytt ut mina barn. Efter en hemsk helg för både Love och Didrik så var de som förbytta. Didrik var supersnäll och på jättebra humör. Åt med god aptit och utan bråk. Lekte snällt och gnällde inte alls. Det var inga problem med kläder eller med något annat.

Love var supernöjd. Satt i babysittern nästan hela förmiddagen och tittade på när jag och Didrik lekte. Vi hade en supermysig dag, jag och mina killar.

Men sen kom kvällen och Love fick jätteont i magen. Det är nog den värsta kvällen hittills. Han hade så ont och skrek nästan konstant från 17 till 23:40 när han till slut somnade. Det är verkligen hemskt att se honom ha så ont. Den mjölkfria kosten verkar tyvärr inte hjälpa så nu är det nog akupunktur som gäller.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar