söndag 29 november 2015

Love 8 veckor

Så länge Love är mätt är han en väldigt nöjd och harmonisk bebis. Han äter fortfarande väldigt ofta. Han äter mer och mer ersättning. Jag tror att han kommer sluta amma snart. För mig är inte det någon jättegrej, men Marcus tycker att han ska amma länge. Vi får se hur länge det går. Ur flaskan kommer ju maten snabbare och det tror jag att han har förstått och blivit lite lat. Jaja, det blir som det blir.

Jag tycker att Love har växt mycket den senaste veckan och framför allt blivit mer med och i onsdags kom det första lilla leendet. Han log mot mig på natten och sen mot mormor på dagen. Sen har det kommit några småleenden här och där. Han har också börjat jollra lite. Åh, vad roligt det är när det händer saker.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar