lördag 14 november 2015

Akupunktur mot kolik - behandling 4

Idag har vi varit på akupunktur igen. Efter gårdagens bakslag kände jag mig rätt uppgiven, men efter besöket hos Eva kände jag mig betydligt lugnare och positivare. 

Love är lite förkyld och det sätter sig KU ofta i magen på bebisar och på de som har kolik blir det ännu värre.

Idag var första gången Marcus var med. Vid varje besök har jag fått uppskatta Loves smärta på en 10-gradig skala. Vid första besöket satte jag 8,75 och nu anser jag att vi är nere på ca 5. Marcus fick göra samma sak och vi satte precis lika. 

Idag var Love lite arg under första delen av behandlingen, men när Eva satte andra nålen gick han från smått hysterisk till sovandes på en sekund. Häftigt att se. 

Ikväll har Love varit en helt ny bebis. Han har varit jättenöjd och tittat sig storögt omkring. Vilken härlig känsla det är att se sin bebis så här. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar