söndag 22 november 2015

Dagens Didrik 20/11

Idag har vi försökt ägna lite extratid åt Didrik. Imorse, medans jag sov ikapp några timmar, var Marcus och Didrik ute och lekte. De var i Didriks fina lekstuga, som hans morfar har byggt. 

Efter lunch åkte jag, Didrik och Marcus till Näsberg, där morfar var och arbetade i skogen. Vi hade med oss fika som vi åt vid elden. Sen tittade vi på när morfar körde traktor och lastade av timmer. Didrik var väldigt fascinerad. 

Min älskade stora kille är så duktig och rolig. Idag när jag satt i soffan och ammade så tappade jag min telefon. Jag frågade om Didrik kunde ta upp den. Han svarade Jag har inte tid just nu. Säg snälla, mamma. När jag då sa Snälla Didrik, kan du ta upp min telefon. Då svarade han Klart att jag kan och gav mig den. Knasboll. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar