onsdag 25 november 2015

Didrik 3 år

Igår fyllde min stora kille 3 år. Herregud, vart tar tiden vägen?! 

Didriks födelsedag blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den började bra med sång och paket på sängen. 

Av oss fick Didrik Mack från filmen Bilar (som han valde ut i Disney Store), en bok om Halvan och ett eget förkläde, grytlapp och grythandske. Han blev jätteglad. 

Eftersom Didrik hostade massor och snorade fick han vara hemma från föris. Jag tänkte att det kunde vara mysigt när det var hans födelsedag. Men tänk så fel jag hade. 

Didrik har verkligen varit hemsk idag, jag har aldrig varit med om något liknade. Han har varit elak mot både mig och Love, inte alls lyssnat på mig, skrattat när jag har sagt åt honom etc. Jag höll på att bli tokig till slut. 

På kvällen åt vid födelsedagsmiddag tillsammans med mormor. Vi bjöd på Didriks favoritmat, falukorv och makaroner. Till efterrätt blev det chokladbollar. 

Av mormor och morfar fick Didrik en stor lastbil och en gaffeltruck, prrcus som han hade önskat sig. Några kompisar var här i förra veckan och gratulerade Didrik, då fick han en stor brandbil.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar