torsdag 5 november 2015

Dagens Love 4/11

Det blir bara värre och värre med Love. Vi har haft två halvdåliga dagar. Han har inte skrikit fem timmar i sträck, men varit ledsen och missnöjd större delen av tiden han har varit vaken. 

Och nu har han även blivit sämre på nätterna. Han är vaken flera timmar i sträck. Han är visserligen inte ledsen hela tiden, men en del. 

Det här börjar verkligen tära på oss. Jag orkar inte ta nätterna själv, så stackars Marcus är också vaken. Sen åker han till jobbet och jobbar hela dagen. Idag har iallafall jag kunnat sova 1,5 timme på dagen, när Love sov. 

Jag har googlat massor och det enda som verkar hjälpa på riktigt mot kolik är akupunktur. Jag har precis fått kontakt med en privat barnmorska här i Gävle som utför det. Dock kostar det ca 3500 för sju behandlingar. Så klart är det värt varenda krona! Men så läste jag idag att vissa hälocentaler här i Gävle också utför akupunktur mot kolik. Ska kolla upp pm vår gör det. Antar att det är väntetid då. Hos den privata skulle vi kunna få påbörja behandlingen redan den här veckan och sen vara klara om ca två veckor.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar