tisdag 3 november 2015

Dagens Love 1/11

Herregud vilken hemsk dag Love har haft. Han har i princip skrikit hela tiden som han har varit vaken. Han har haft så ont i magen. Jag har googlat saker man ska undvika i matväg vid kolik ovh bland annat stod det curry, pasta och vitlök. Jag åt allt till middag igår. Tänk vad jag utsätter mitt barn för. Nu har jag gjort en lista på allt som ska undvikas och ska följa den nästintill slavisk och hoppas att det blir bättre iallafall.

Ikväll har han skrikit mer eller mindre hysteriskt och konstant mellan 19 och 0:35. Det är tur att vi är två som kan hjälpas åt. 

Ikväll har vi haft besök av Didriks och Loves kusinbarn. Det skiljer bara 3,5 vecka mellan dem, men drygt 3 kg. Till Loves försvar så skulle det ha varit nästan två månader mellan dem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar