måndag 3 augusti 2015

Vecka 28

Efter en vecka full med aktiviteter så måste jag säga att jag inte märker av graviditeten speciellt mycket. Visst jag har gått och lagt mig lite tidigare än de ogravida någon kväll, men jag tycker ändå att det har gått jättebra. Dock tror jag att jag hade lite halsbränna två kvällar.  Fast jag vet inte riktigt hur halsbränna känns, men jag kan tänka mig att det var det. Dock gick det över snabbt och har inte känt nåt sen dess. 

Ett tag tyckte jag inte att magen var så stor längre, men när jag tittar i spegeln tycker jag verkligen att den ser enorm ut, och större ska den ju bli. 

Didrik pratar mycket om och med lillebror. Jag tror att han är lite förväntansfull. Sötnosen. 

Jag måste verkligen ta tag i träningen igen. Det ska bli skönt med lite rutiner igen. Idag cyklade jag ca 1 mil, ovant, men skönt. Hoppas att jag kan fortsätta cykla fram och tillbaka till jobbet i åtminstone en månad till. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar