söndag 30 augusti 2015

Vecka 32

Trodde faktiskt inte att jag skulle vara så här pigg och alert så här långt in i graviditeten. Jag känner mig nästan helt som vanligt, bortsett från 15 extrakilon och en stor mage. Jag sover precis som vanligt på nätterna och är inte speciellt trött på dagarna (beror visserligen på dagsformen). Ska väl erkänna att orken tryter på kvällarna, men det kan den väl få göra. 

Jag och Marcus har ju våra sysslor här hemma och jag fixar mina utan problem. Igår storstädade jag hela huset och idag har det varit tvättdag. Plus att jag försöker röra på mig och träna varje dag. Jag cyklar fortfarande fram och tillbaka till jobbet, visst det är lite flåsigare än vanligt, men det går över förväntan. Promenaderna blir tyvärr inte lika långa som tidigare, men jag försöker gå 4 km allt som oftast. Jag kör mitt träningsprogram två gånger i veckan och jag märker verkligen resultat. 

Imorgon är det dags för ultraljud. Det ska bli jätteroligt, men ändå är jag lite nervös. Tänk om något skulle vara fel på lillebror. Som tur är fick vi tid på morgonen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar