måndag 24 augusti 2015

Vecka 31

Nu går verkligen tiden fort, den hör veckan vet jag inte riktigt vart den tog vägen. 
Ibland känns 9 veckor, eller 2 månader som en halv evighet, men ibland känns det som att det faktiskt inte alls är så långt kvar tills lillebror kommer. Jag tror att allt är inköpt, ev fattas det en åkpåse till babyskyddet. Kollade bland Didriks gamla kläder och i strl 50 har vi så vi klarar oss. Blir det en mini den här gången också får vi nog komplettera med några plagg i strl 44, men det får jag köpa då. 

Idag när vi träffade Didrik så sa han att han längtar tills lillebror kommer ut. Så sött! 

Jag börjar bli väldigt trött i benen och fötterna, kroppens vikt börjar ta ut sin rätt. Jag har börjat komma in i mina motionsrutiner igen och det visade sig på vågen den här veckan. Skönt, både fysiskt och psykiskt. 

När jag var gravid med Didrik så minns jag att jag alltid var sugen på godis, kakor, bullar och annat onyttigt, medans jag nu mer är sugen på tomater, frukt och lemonad. Gjorde egen citronlemonad igår och det blev SÅ gott. 

Vikt: 64,9 kg



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar