fredag 21 augusti 2015

Kick off

I tisdags hade min avdelning, vi som arbetar med verksamhetsstyrning, kick off tillsammans med budgetenheten. Vi var 6 personer som åkte till min chefs stuga, som ligger vid en liten sjö mellan Gävle och Ockelbo. 

Vi planerade höstens uppdrag, projekt och aktiviteter på eftermiddagen. Kl 16 stämplade vi ut och tog en tur med båten. Sen lagade vi mat tillsammans som tillagades i en murikka på stranden i solskenet. 

Vi hade verkligen en toppendag. Både jpbbmässigt och privat. Jag gillar verkligen mitt jobb och mina kollegor. Det händer massa spännande saker i höst och det är med blandade känslor som jag går på föräldraledighet. Om allt går som det ska så jobbar jag till fredagen den 9/10 och är sen föräldraledig fram till januari 2017. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar