fredag 28 augusti 2015

Morgonshopping

Igår var jag och min kollega Karin på VIP-shopping på Lindex på morgonen. De bjöd på frukost, en mascara och så fick man 25% rabatt på hela köpet. Det blev en tröja och ett par byxor till Didrik och en långkjol till mig. 

I förra veckan var vi på samma sak på HM, då blev det en tjocktröja och kalsonger till Didrik och en kofta till mig. 

Det har även blivit lite mer REA-shopping. Igår blev det två par strumpor från Villervalla till Didrik, de är så himla bra. Och idag fick jag mail från Polarn och Pytet om att de hade 50% på ett av sina höstprint med bilar. Det blev två par byxor och en T-shirt. Eftersom jag hade massa Medmerapoäng så betalade jag bara 98:- för allt det, ordinariepris 599:-. Det gäller att vara lite om sig och kring sig. 

Nu är jag snart ikapp i Didriks garderob. Det saknas ev en vindfleece, är lite osäker på om han kan ha sina skalkläder även i höst. Senare i höst måste det ju även köpas overall, fodrade gummistövlar och vinterskor. Mindre roliga utgifter, men inget man kan hoppa över direkt. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar