söndag 7 september 2014

Dagens Didrik 5/9

September är en sån där månad på jobbet då det är väldigt svårt att hinna med allt som ska göras på 80%, men jag är stenhård med att de dagar jag hämtar på föris så jobbar jag inte över en minut. Visserligen har det bara gått en vecka nu, men jag har hållit det. Idag blev det visserligen hemskt stressigt och jag hann absolut inte med det jag borde ha gjort, men det tänker jag absolut inte ha dåligt samvete över. Jag hinner det jag hinner.

Jag och mamma hämtade Didrik 14:20. Vi hade med oss matsäck så vi åkte på en liten utflykt direkt. Det var kanonväder så vi åkte till en liten lekpark. Vi fikade och lekte. Det hade gått jättebra på föris idag, igen. Lilleman sköter sig 😊 Jag känner mig jättetrygg med personalen och det känns oerhört viktigt! 

Ikväll har vi varit hemma hos Didriks kompis Isabell på middag. Vi hade fantastiskt trevligt och åt jättegod mat. Barnen busade tills de somnade vid 19:45. Sen tittade vi vuxna på Gladiatorerna och spelade spel. Det är så roligt att vi har träffat nya vänner som vi trivs så bra med 😊 Maria flätade mitt hår, det blev hur läckert som helst








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar